freddyinchina.reismee.nl

Weer thuis

Sommige mensen heb ik al gezien en gesproken, maar ik ben dus inderdaad al weer een paar dagen thuis. Ik vind het heel leuk dat jullie meegelezen hebben! Helaas heb ik jullie reacties niet kunnen bekijken en geen foto's op de site meer kunnen zetten, want China had mij er dus helemaal afgegooid. Op dit moment ben ik een beetje ziekjes, maar snel komen alle foto's op facebook en ook ben ik bezig met het maken van een kort reisfilmpje. Ik zal ook foto's uitzoeken en nog op deze website zetten. Nog even geduld dus, maar het komt er allemaal aan! Nogmaals bedankt voor het meelezen en wie weet tot de volgende reis!

Reacties

Reacties

Willy

Hoi Freddy ik heb met veel plezier je reisverhalen gelezen. En door je moeder en jou geïnspireerd om tijdens onze Amerika reis nu ook een blog bij te houden.
Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Het was een hele ervaring!
Groetjes Willy (kennis van je moeder)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!