freddyinchina.reismee.nl

Dag 17 - Richting HongKong



Vandaag richting HongKong. Eerst nog even lunchen met Jorge. Lekkere dumplings gegeten met ei en ui in een pittige saus. Heerlijk voor de reis je even vol eten. Jorge had een buskaartje voor me geregeld. Deze bus rijdt vanaf de stad meteen naar het vliegveld dus dat was heel makkelijk. De vlucht duurde ongeveer 3 uur. Kon heerlijk Jungle Book kijken in het vliegtuig en het eten was ook heel goed. Kreeg een soort aardappel pannenkoek met groenten. Aangekomen in HongKong moest ik de trein pakken naar de stad en dan nog een stukje met de metro. In het vliegtuig had ik een Schot ontmoet en hij moest ook de trein pakken, kwam dat even mooi uit, want 2 kaartjes waren goedkoper.

Aangekomen op de plek van bestemming was het even zoeken naar het hotel, maar gelukkig had Hedzer mij verteld hoe ik er moest komen dus dat maakte het zeker makkelijk. Nou ingecheckt en alles, bracht de hotel eigenaar mij naar Hedzer en zijn vrienden. Die waren natuurlijk verrast, want ze wisten nog niet dat ik er was. Meteen afgesproken voor de volgende dag om wat te gaan doen, namelijk naar MACAU!



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!