freddyinchina.reismee.nl

Dag 19 - Shenzhen



Vandaag ga ik weer terug naar China. Eerst nog even klein rondje gedaan in Hongkong even rondgekeken. Ik zat aan Nathan Road en had gelezen dat je daar ook echt het Hongkong kan zien. De mensen die je dingen proberen te verkopen op straat zoals neppe merken horloges en tassen. Verder is Hongkong ook wel echt super leuk! Heel modern en de mensen spreken goed Engels. Overal winkels en restaurants en het ziet er allemaal super goed uit. Het was wel even wennen, want ja het is natuurlijk wel duurder dan China.

Hierna ben ik weer terug gegaan naar het hotel om uit te checken en gedag te zeggen. Hierna heb ik de metro gepakt richting Shenzhen. Deze stad ligt net over de grens en kan je dus makkelijk met de metro vanuit Hongkong komen. Het is ongeveer een uurtje reizen vanuit de stad. Johan kwam mij ophalen in deze stad en daarna zijn we naar het hotel hier gegaan. We hebben besloten hier nog een nachtje te blijven, omdat Johan hier vrienden heeft die hij kent van de universiteit hier.

Met 1 van die studenten dan ook afgesproken om wat te gaan eten hier in de stad. Was echt heel leuk en het eten was lekker. Weer terug naar de rijst en gekookte groenten.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Reacties

Reacties

Carla

Geniet nog van je laatste daagje in China.
Hele goede vlucht terug en tot vrijdagavond.

Ellis

Nou dat is snel gegaan, maar weer ervaringen rijker.
Goede vlucht, terug naar het altijd bruisende HIA of Leeuwarden. Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!