freddyinchina.reismee.nl

Dag 15 - Weer terug in Xi'an

Nou vanochtend dus kaartjes gehaald voor de trein naar Xi'an. Later in de middag dan eindelijk de trein gepakt. Was ongeveer 5 uurtjes reizen en het was heerlijk rustig in de trein. Ik zat aan het gangpad en een jongen zat bij het raam en de stoel tussenons was lekker leeg dus beide meer ruimte. Eenmaal aangekomen in Xi'an ben ik gaan rennen naar de metro. Had om 22.30 ongeveer afgesproken met iemand. Nou ging allemaal goed alleen nog klein stukje met de taxi, wilde niemand mij meenemen met de taxi. Ze gingen namelijk alleen nog maar naar het station. Nou gelukkig gaf iemand het op om het mij uit te leggen, want ik snap er toch niks van en hij zette me snel af. Ik heb geregeld dat ik kan slapen bij die vriend van vorige week (lees eerdere blogs Xi'an). Dus snel mijn spullen in zijn huis gegooid en omgekleed, want we hadden een verjaardag van iemand om te vieren. Ik had geen idee, maar ik was van harte welkom en ze hadden vega bbq en taart voor me. Daarna zijn we nog even een bar in gegaan met z'n alle waar we ook mensen tegen kwamen die ik vorige week in de club had ontmoet. Wij hebben het niet te laat gemaakt want ik wilde naar terracotta en Jorge moet werken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!