freddyinchina.reismee.nl

Dag 8 - Chengdu

En een verhaal van gisteren...

Gisterenochtend hebben we eerst de bus gepakt opzoek naar een taxi. Gelukkig hadden we die snel gevonden en om 10.00 zaten we in het vliegtuig opweg naar Chengdu. Alles ging heel snel, het inchecken en de vlucht ook, het is ook maar 1,5 uur. Koffers gevonden op het vliegveld en taxi zoeken. Eerst hadden we een fake taxi, maar we waren zo slim om daarvan weg te lopen.

Tijdens de taxi rit kreeg ik de eerste indruk van deze stad. Het is hier schoner en moderner dan de andere plaatsen waar ik ben geweest in China en daar was ik heel blij mee. Prachtig hotel hebben we hier met een mooie binnentuin. Ik wilde heel graag wat gaan doen, maar dat is er niet van gekomen, behalve koffie drinken in een leuk koffiehuis. s' Avonds wilde ik er dan ook echt even uit en hebben we een Chinees restaurant gevonden. Weer een heerlijke groenten gegeten met rijst natuurlijk haha. De keuken in deze omgeving is wel een stuk pittiger dan waar ik tot nu toe ben geweest.

We zijn nog even over marktjes gelopen hier rond het hotel waarna we een leuke bar tegen kwamen waar ik dan maar een cocktail heb genomen. Daarna zijn we weer richting het hotel gegaan en heb ik heerlijk geslapen en genoten van de regendouche.

Morgen laatste dagje alweer in Chengdu en s' avonds het vliegtuig pakken naar Xi'an.

Reacties

Reacties

Carla

Een lekkere douche en een mooi hotel , gelukkig maar.
Hopelijk zie je straks de panda's want daar kwam je voor.

Ellis

Veel plezier en veel panda foto's gaarne.

Wendy

Hee buufie, ik haak ook aan. Wat leuk om jouw verhaal weer te lezen!! Veel plezier hoor! Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!