freddyinchina.reismee.nl

Dag 7 - Elephant trunk hill

Hallo iedereen,

het is alweer even geleden dat ik een verhaaltje had geschreven sorry daarvoor.

Dag 7 heb ik in Guilin doorgebracht. Leuk koffietentje gevonden vlak bij het hotel en daar dus ontbeten. We wisten eigenlijk niet zo goed wat we die dag nou moesten gaan bekijken en hoe we daar zouden komen. In de koffietent schoven twee Amerikanen aan en vertelde ons dat zij hier Chinese cursus doen op de universiteit. Omdat zij hier al een tijdje wonen, vroegen wij ons af of zij een tip hadden wat we moesten gaan doen. De amerikaanse man had het over bergen langs de rivier waar een heel park is aangelegd. Dat leek ons wel heel leuk en mooi. Deze man had toch pas in de middag cursus dus wilde ons erheen brengen en ondertussen vertelde hij wat dingen ovet de stad en wat hij meegemaakt had.

Eenmaal daar hebben we afscheid genomen van deze man en zijn we het park in gegaan. Was wel wat prijzig voor China, maar het was het wel waard. We hebben de hele dag langs de rivier gelopen, de berg op geklommem en door kleine grotten geweest.

Vlakbij zat een hele winkelstraat en daar hebben we gegeten en souveniers gekocht. Wel westers hoor! Helaas hadden we een conflict met de eigenaar van het restaurant, want Johan kreeg niet genoeg geld terug. Ik heb andere mensen ook gewaarschuwd die op het teras zaten en die zijn meteen weggegaan haha.

's avonds nog even een leuke bar gevonden bij ons hotel en wat gedronken. Maar vroeg ons bed in, want we moesten om 8 uur op het vliegveld zijn.

Carla

Haha ik zie het al voor me op dat terras. Freddy in actie!
Maar wel balen .