freddyinchina.reismee.nl

Dag 6 - Guilin

Vandaag zijn we dan wel naar Guilin gegaan. Swan kon helaas niet meer mee reizen, want ze moest onverwacht dingen doen op school zei ze. Ik geloof eerder dat ze niet al teveel geld meer had en Chinezen zijn niet zo goed in dingen plannen dus waar zij graag heen wilde had ze al geen geld meer voor of vond ze eigenlijk te duur. Maarja mag ze natuurlijk zelf weten! Johan en ik hebben de bus gepakt wat iets langer dan 2 uur duurde. Vervolgens met de taxi het hotel gevonden. Aangezien we vannacht al laat thuis waren hadden we vandaag niet zo'n zin om veel te doen dus hebben we even in het hotel geluierd.

Wel moesten we natuurlijk opzoek naar avondeten hier en ik dacht dat ik een TGI Friday's had gezien (de Amerika gangers weten zeker wat ik bedoel!). Helaas was deze er niet meer en moesten we opzoek naar een andere tent. Het is best lastig, want we hebben gewoon een menu kaart nodig met plaatjes anders hebben we geen idee. Nou we zitten gelukkig aan een straat met super veel restaurants dus dat kwam al snel goed. Ik had wat groenten besteld en geroosterde nootjes. Johan ging weer eens voor de eend. Deze was weer niet zo lekker, misschien de volgende keer toch wat anders bestellen? Ik ben heel blij met de hoeveelheid groenten en fruit die je overal kan kopen! Ook een leuk koffietentje gevonden naast het hotel waar ze ook nog eens Engels spreken, morgen ochtend ontbijtje halen daar dus!

Nou morgen vertrekken we al naar Chengdu alleen moeten we dat nog even regelen. Het is een heel eind dus dat wordt denk ik vliegen. Nu maar even kijken of ik goedkope tickets kan vinden.

Ik probeer wat foto's op de site te zetten, maar internet is nogal langzaam dus het werkt niet altijd even goed. Maar ik ga mijn best doen! Anders staan er ook foto's op mijn facebook mensen!

Reacties

Reacties

Carla

Succes met regelen en anders gewoon hulplijn inschakelen ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!