freddyinchina.reismee.nl

Dag 1 - Vliegtuigen en Vliegvelden

Ten eerste wil ik zeggen dat ik veilig ben aangekomen in Guangzhou!

Wat een reis weer. Was ongeveer 11 uur vliegen naar Shanghai toe. Ik vloog met Chinese Easter Airlines. Deze maatschappij is opzich prima, goed aanbod van films en dergelijke, maar het eten daar in tegen. Als je zin heb ik in al rijst en noedels als ontbijt voor dat je in China aankomt dan oke. Natuurlijk kreeg ik vega smurrie wat niet te onderscheiden viel en fries roggenrood terwijl alle andere mensen een croissant kregen. Jammer. En een tip voor de vleeseters, deze vliegtuigmaatschappij bedoeld met "beef" vaak varkensvlees, houdt hier dus rekening mee als je hiermee vliegt. Hoe ik dit weet? Van mijn buurman in het vliegtuig. Aardige man die vaak reist naar China en daarom ook de weg wist op Shanghai airport. Gelukkig hadden we dezelfde vlucht naar Guangzhou en hoefde ik niet zelf te zoeken. Eénmaal in het vliegtuig hoorde wij dat we niet gingen vertrekken voor 6 uur, dat was eigenlijk de tijd dat ik al bijna in Guangzhou zou moeten zijn. Gelukkig kon ik via mijn moeder, Johan hierover inlichten en om half 9 (de tijd dat ik nu aankwam) werd ik opgehaald voor Johan, Swan & Wise met de taxi, top! Hierna zijn wij nog wat gaan drinken met buiten de campus waar Johan op school zat en met 1 van zijn vrienden zijn we nog de campus opgereden, op de chinese manier: met z'n drieën op 1 scooter.

Het is nu eigenlijk dag 2 dus ik ga mijn bedje maar uit en we gaan eens kijken wat we vandaag gaan doen in Guangzhou.

Reacties

Reacties

Carla

geen foto van 3 man op de scooter ?

Veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhaal.

Ellis

Fijn dat je veilig bent aangekomen????En 4 of 5 op een scooter heel normaal daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!