freddyinchina.reismee.nl

Change of plans

Over een weekje ga ik al weg!

Johan belde mij vorige week met een kleine verandering in ons reisplan. Een vriendin van hem wilt heel graag met ons mee op reis voor een tijdje en gaf ons de tip om naar de provincie Yunnan te gaan. Dit hebben we nu dus in de planning gezet. We zullen een paar dagen blijven in de hoofdstad van deze provincie, Kumming. Wat we precies gaan doen deze dagen staat nog niet vast. Daarna reizen Johan en ik waarschijnlijk met z'n tweeën verder maar Chengdu om daar panda's te bekijken. Onze reis gaat verder naar Xi'an en Beijing om vervolgens weer terug te gaan naar Guangzhou. Johan heeft geen visum gekregen om naar Hong Kong te reizen en ik wel. Misschien ga ik zelf nog naar Hong Kong één van de laatste dagen.

Nu maar snel beginnen met het inpakken van mijn backpack en de laatste dingen regelen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!