freddyinchina.reismee.nl

Voorbereidingen

Dit jaar ga ik naar China op vakantie voor 3 weken. Ook dit jaar zal ik een blog bijhouden. In China is het niet mogelijk om op facebook te komen, dus zullen jullie van mij horen via mijn blog.

Op dit moment ben ik erg druk met het regelen van mijn reis. Inenting gehaald, hostels boeken en visum aanvragen.

Ik heb nu een planning gemaakt, maar die staat nog niet helemaal vast. Ik vertrek op vrijdag 8 juli van Schiphol. Ik vlieg naar Guangzhou met een overstap in Shanghai. In Guangzhou heb ik afgesproken met Johan, mijn oude huisgenoot. Hij studeert momenteel in Guangzhou en heeft dan ook vakantie, dus hij heeft mij uitgenodigd om met hem te reizen door China. Momenteel staat op de planning: Hongkong, Guillin, Xi'an, Beijing, Nanjing, Xiamen en natuurlijk Guangzhou zelf. Op vrijdag 29 juli vertrekt mijn vliegtuig weer vanuit Guangzhou die zelfde dag ben ik weer terug in Nederland met nieuwe verhalen en foto's.

Aangezien niet iedereen even bekend is met de plaatsen in China, kan je onder het kopjekaartzien hoe de route er ongeveer uit komt te zien.

Ik hoop dat je mij volgt tijdens mijn reis in China!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!